سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرفروش ترین تخت خواب بادی اینتکس 2023

تخت خواب بادی را به طور قطع می توان یکی از پرفروش ترین دسته بندی های محصولات بادی در نظر گرفت که در بسیاری از محیط ها همچون خانه ، مسافرت ها و کمپینگ ها و همچنین محیط های کاری قابلیت استفاده را دارد. یکی از مزیت هایی که تختخواب های بادی دارند، تنوع گسترده در ابعاد و مدل می باشد که باعث شده تا بسیاری از افراد در هنگام خرید تخت بادی برای خود به مشکل عدم قطعیت در تصمیم گیری رو به رو شوند؛ به همین خاطر در این مقاله از وبلاگ فروشگاه اینتکس تهران بر آن شدیم تا پرفروش ترین تخت خواب بادی اینتکس 2023 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید.

تخت خواب بادی از سری محصولاتی می باشد که به دلیل انعطاف پذیری بالایی که در متریال ساختاری بدنه دارد، در هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین خاطر به راحتی می توانید آن ها را در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز به همراه خود داشته باشید. این محصولات همچنین با توجه به ابعادی که دارند، وزن بسیار کمی خواهند داشت و اغلب به همراه خود درون بسته بندی یک ساک حمل دسته دار نیز دارند که باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن ها را حتی در پیاده روی ها نیز به همراه خود داشته باشید. از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تختخواب بادی باید مدنظر داشته باشید، جنس بدنه ، ابعاد و فضایی که در اختیار شما قرار می دهد، برند سازنده و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارد می باشد. حال در ادامه همراه ما باشید تا این فاکتورها را برای پرفروش ترین تختخواب های بادی سال 2023 بررسی کنیم.

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب اینتکس intex 64464

این تخت بادی از برند اینتکس یکی از پرفروش ترین مدل های هر ساله این برند می باشد که در سال جدید میلادی نیز با تغییراتی که در آپشن های محصول صورت گرفته باز هم توانسته تا خود را به عنوان پرفروش ترین مدل های سال معرفی کند. تخت خواب بادی فوق دارای رویه ای مواج و کاملا ضد حساسیت می باشد که از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای تمامی پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

در ساختار بدنه این تخت بادی اینتکس از متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و از این رو برای تمامی رده های سنی از کودک تا بزرگسال قابلیت استفاده را دارد. انعطاف پذیری بالای بدنه این تخت بادی باعث شده تا فضای بسیار کمی را در هنگام جمع آوری اشغال کند و پس از استفاده می توانید آن را درون کمد دیواری قرار داده تا فضایی بیشتری را در اتاق خواب خود در اختیار داشته باشید. ابعاد این تخت بادی به مشخصات طول 203 در عرض 152 سانتی متری و ارتفاع 51 سانتی متری می باشد که برای افراد قد بلند نیز به راحتی قابلیت استفاده را فراهم می کند. برای مشاهده مدل های دیگر تختخواب بادی و خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا به وب سایت نمایندگی اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم به صفحه مقاله بر روی لینک زیر بزنید:

:::::::.......  پرفروش ترین تخت خواب بادی 2023  .......:::::::